Thursday, April 18, 2013

Hooaja avastart

Ahoi!

Valgustan Teid selles osas, mis pärast Monte Gordo laagrit toimunud on.

Laagrist tagasi tulles sain mingi kõhujama külge. Üks päev läks asi nii hulluks, et olin EMOs tilgutite all. Üle terve keha tekkisid punased laigud ja täpid. EMOs arvati, et allergia, aga tegelikult vist ikka ei olnud (mul pole kunagi varem ühegi asja vastu allergiat olnud), vähemalt järgmisel päeval dr. Kiudma ütles, et asi on ikka kõhuviirusest.

Kõhujama läks paari päevaga üle ja sain uuesti trenni teha. Eelmise nädala lõpus olin Soomes Turu lähedal väikseses laagris Kangasala klubikaaslastega. Reedel oli öine trenn, mis oli väga raske. Raske oli just lume tõttu, isegi soomlastel oli raske...

Järgmisel päeval väike 30min jooks ning õhtul võistlus: Kevätyönviesti. Olin Kangasala 1. võistkonnas teine vahetus. Rajale sain viiendana. Algus läks hästi, pärast 2-st punkti juhtisin. Siis aga tegin vale valiku, jooksin mööda teed ringi, kaotasin u 30sek. Enne olin saanud infot, et kui võimalik, siis jookse mööda teed. Seal see ei kehtinud. Lume sees joostes hoidsin ennast teiste taga. 7-s punktis vaatasin, et üks lätlane läheb eest minema. Lisasin käiku ning 9-s olin juba esimene, siis 10-sse kaldusin paremale. Sama ka 11-sse joostes. 11 punkti juures ojakene oli pikem kui kaardil ning jooksin lihtsalt mõned meetrid punktist mööda, grupp võttis seljatagant punkti ära ning pani edasi. Johhaidii kui vihane ma olin. Edasi oli kuld või muld ning 14-st punktist välja joostes läks suund lume sees käest. Vahetuse andsin üle viiendana.

                                                   Kaart ja teekond

Petteri Laitinen tegi kolmandas vahetuses järjekordselt ulme jooksu ning tuli metsast välja esimesena. Mees on muidu vist 37-aastane. Uskumatu! Tekkis lootus, et võidamegi võistluse ära ja saame Inov-8 tossud. Kahjuks nii ei läinud, viimase vahetuse mees, Kristjan Kannus eksis ära 2. punktiga ja tehtud see päev oligi. Lõpuks neljandad ja tühjad käed.

Pühapäeval veel Turu lähedal üks o-trenn ja Eestisse tagasi.

Nüüd laupäeval selle hooaja esimene võistlus Eestis - Jüriöö jooks. Eks ole näha, kuidas see läheb. Vast on jalad ikka löögihoos.
Moi-moi!


No comments:

Post a Comment